Nya skor!

Var inne och reklamerade mina stövlar igår så då tänkte jag att jag "behöver" nog nya vårskor! Haha jag har hur mkt skor som helst! Men inte just sånna här! Så de fick bli ett par! Har på mej dom nu å kollar så att jag har rätt storlek.. alltid svårt sånt där..Men dom e juh hur  fina som helst! =)

image52


Å herregud vilken söt tjej! Å duktig me för den delen!
http://www.youtube.com/watch?v=IECbRle8i_c&feature=related

Kommentera
Nancy

Svar, "min dröm"

Haha, jaa det var sjuk.

skriven den: 2008-04-23 Kl: 15:05:53


URL: http://giveitall.blogg.se
Anonym

Ja, du lilla gumman, jag förståt verkligen att du "behövde" ett par nya skor, vad ska du annars ha på dig!?!?!?!?!?!
Massor av kramar.

skriven den: 2008-04-23 Kl: 15:05:53

Carina

Det var jag som skickade den andra kommentaren, glömde skriva mitt namn. Sorry.

skriven den: 2008-04-23 Kl: 15:05:53

Emma

:O dom skorna ville jag ju med ha för ett tag sen ;) men får aldrig tummen ur röven o köpa dom ;)

skriven den: 2008-04-23 Kl: 15:05:53


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0