Lycka i hela kroppen!

Idag gick jag med mamma när hon skulle klippa sig! Kollade i massa tidningar så nu vet jag äntligen hur jag ska klippa mig!! Känns så skönt och bara väntar till den 30 april.. långt kvar men tiden springer la iväg som vanligt.. Känns så skönt att äntligen veta hur jag vill ha de!! Har inte vetat de på ett halvår nästan..

Idag sa du de.. de där magiska som får mig att känna lycka i hela kroppen!! Tack för att du finns Johan och jag vill verkligen leva med dej i hela mitt liv med!! Du är så underbar! Alla har de jobbigt ibland och nu har vi haft vårat så nu kan de bara gå bättre för oss!! Vi kommer få de underbart!! Älskar verkligen dej! Du är lycka för mej!

Har äntligen hittat en köpare till alla mina böcker i inriktningen!! ska bli så skönt att bli av med dom!! Underbart! Det blir juh en hel del böcker på en inriktning.. Har 17 böcker nu som ja ska sälja! Kommer aldrig att läsa dom igen endå! Knappt så jag har läst vissa av dem även när jag måste.. Tiden räcker inte till..

Nee.. nu får de bli lite rena rama rolf =) E ledig imon me så jag ska bara skicka in kompleteringen till skolan och sedan ska jag åka till min älskling! Kanske blir lite biljard om man har tur =)

Sov gott!
LS

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0