Lördag..

Idag har har verkligen fått ordning på mitt rum! Har städat och möblerat om =) Alltid lika kul att ändra om lite! Men de blev väldigt bra faktiskt! Plus att de blev rent!!

Det blev ingen bio idag... =( Väldigt tråkigt eftersom det är en film jag vill se för än gång skull.. Det blev ingenting me nått idag... Sa igår att han skulle höra av sej men de har jag visst inte sagt.. Bara massa missförstånd som inte går att lösa/prata om, om man inte svara... Allt e bara för mkt nu känns de som.. Vet inte hur mkt man ska klara av.. Men de märker man väl tillslut! Att kärleken ska vara så svår...  Men man får inte glömma att den kan vara helt fantastisk underbar oxå! Kämpa på ett och två!

Imon vet jag inte vad som händer.. Det återstår att se!
Sov gott!
LS

          
                   

                ♥Du betyder juh så mkt! ♥


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0