Ett år av längtan...

Idag kom beskedet som har väntats på i ett år =D Johan kan börja spela fotboll igen! Helt underbart! Är så himla glad för hans skull och vet verkligen hur mkt fotbollen betyder för honom! Men idag hjärtat så kom den dagen som du har väntat på sååå länge!! Tiden har bara sprungit iväg.. Helt otroligt att ett år kan gå så fort.. Men du har varit stark hjärtat! Klarat de här galant med massa av träning så att benet ska bli bra igen! (Plus att magen har fixat till sej igen me =P) Jätte bra kämpat och nu är den svåraste tiden förbi!! *Äntligen*

Idag har de varit en tuff skoladag.. Skulle börjat 13.00 idag men min basgrupp bestämde att vi skulle ses klockan 9.00 =O Men det va bra så blev vi klara med det vi skulle!
Har åkt hem idag me.. ska plugga lite och kolla på UNGA MÖDRAR!!!! =D tack min prins att du sa att de började idag!! Så de lär bli lite glass och så till de! Men idag måste jag säga att jag har varit duktig.. Godismonsteret har klarat sig hela dagen.. Fast så fort jag kom hem till Johan blev de nästan panik äta =P Jaja jag får väl vara fet inombords då ;) (Kommentar av Johan)

Nu e de tv och läsa bok som gäller!
Ha de bra!
LS

Kommentera
Alexandra

OH SHIT ? vad hade han gjort då ? :S om han var sjukskriven så länge

skriven den: 2008-04-08 Kl: 18:41:26


URL: http://jalusi.blogg.se
Alexandra

aajj :/

skriven den: 2008-04-08 Kl: 18:41:26


URL: http://jalusi.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0