Det Finns Bra Brev Oxå!

Slapp dag idag me pannkakor å plugg...
Å jag har väntat hela dagen på att få träffa dej.. å så blir de ändrat... =( Lite för ofta de blir de, tycker jag.. Men de finns inte så mkt jag kan göra åt de.. Tycker bara de e så fruktansvärt tråkigt.. Känns som de e lika bra att alltid ställa sig in på de så kan man juh bara bli glad när vi väl träffas... Tycker man borde träffas mer dagar i veckan än inte.. men men That´s life..

Vaknade klockan halv fem i morse av att telefonen ringde.. Fick ett underbart samtal.. Allt kändes så jäkla bra! Du ville komma hit å allt, synd bara att bensinen var slut... Man får ta vara på dom stunderna även om de e halv fem på morgonen.. Men de gjorde verkligen inget! Blev bara glad =)

Ja va ska man göra idag då...? Åker nog till stenungsund me mamma å pappa och handlar lite.. Har juh gjort i ordning mej å allt.. Inget kul att bara sitta hemma då.. =S Till och med målat naglarna juh ;)

Just det ja!! Höll på att glömma! Idag fick jag väldens bästa brev =D Fick från skatteverket där de står om man får betala eller får tillbaka från skatten... Som alltid trodde jag att jag skulle få betala.. men INTE!!! Underbart att få lite extra pengar i sommar!! Blev så glad.. Såg alla kläder bara susa förbi ;)

Ne nu ska ja gå upp till brossan & spela lite Gitarhero! =)
Ta hand om varandra!
LS


Kommentera
Nancy

sedär :) Du fixade bilderna. Så jag var inte såå värdelös på att förklara hur man skulle göra? haha :)

skriven den: 2008-04-03 Kl: 15:05:13


URL: http://giveitall.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0