2 år =)

Idag har varit en mysig slappdag! Vaknade med mitt hjärta och mös hela morgonen!! Underbart!
Sedan gick vi upp och åt tacos och sedan åkte vi och kollade på Kode mot Romelanda.. Kode vann me 6-0 så Johan gjorde nog en miss när han bytte från kode till romelanda.. ;)

Idag har jag haft mitt körkort i 2 år!!! Underbart!!  Prövotiden e klar!!! Känns så underbart! Nu e de  bara att tuta och köra =P

Ska se på Wallander ikväll och mysa med hjärtat! Och självklart äta godis! Asså jag måste snart sluta men har verkligen blivit ett godismoster!! Men de e juh så fruktansvärt gott!! Kan bara inte sluta.. hehe!

Imon blir de plugga och ta hand om en trött arbetare! Johan ska börja jobba imon efter sin långa sjukskrivning =D Helt ärligt så ska de bli as gött att han börjar jobba igen!

Ha de bra!
LS

Kommentera
Carina

GRATTIS till att du haft körkortet i 2 år. Pussen.

skriven den: 2008-04-06 Kl: 19:55:02

Alexandra

han var sjukskriven ett bra tag va ? :P

skriven den: 2008-04-06 Kl: 19:55:02


URL: http://jalusi.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0