Lycka!

När man vaknar upp på morgonen av att solen lyser in i rummet kan man ju inte bli annat än lycklig!! Helt fantastiskt :D Precis vad man behöver en ledig dag som denna :D Jobbigt bara att jag e så satans förkyld.. De vill inte släppa heller.. Men men så e de väl när man har de jobbet man har! :P Men jag älskar de verkligen så en förkylning får de vara värt!

Jag måste bara berätta om min morgon igår. Jag hade sovit hos J och skulle ta bussen till jobbet. Jag hade ställt klockan så jag skulle ha gott om tid att göra mej iordning. När jag vaknar är det bara tio minuter kvar tills jag ska gå till bussen så det var bara att flyga upp ur sängen och klä på sej, säga hejdå, och sedan gå till bussen. Lite lagom stressad som jag var satte jag mej på bussen och gick sedan till jobbet. när jag slår upp dörren med andan i halsen möts jag av världens största leende och världens kram :D Kan e stressad morgon sluta så mkt bättre? Det är lycka de! De e just därför jag älskar mitt jobb :D Det är underbart!!! Ett sånt bemötande skulle alla få på morgonen!!

Kommentera
Anonym

låter himla underbart! =)))

skriven den: 2009-03-18 Kl: 12:04:45

Karina

Vilken fin morgon du fick! :) Och ja, visst är det underbart med sooooolen?! :D Puss

skriven den: 2009-03-18 Kl: 12:04:45


URL: http://omniavincitamor.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0