I städartagen!

Hinner egentligen inte skiva i bloggen nu men gör ett snabbt inlägg ändå!
Jag håller på att städa för fullt idag på min lediga dag! Vi fick hem soffan förut så jag håller på att fixa och dona i vardagsrummet :D Kan knappt tro att det är sant! har ängtat tills detta ögonblicket så himla länge!! Vi har ett vardagsum igen =D Plus att det är så mkt finare nu, helroenoverat!!! Lycka alltså!

Håller även på att måla om soffbrodet som vi fick av Karro! ♥  Bordet ska bli vitt och det kommer passa in så himla bra! Samtidigt som jag gör detta håller jag på att fixa i gareroben så vi får plats och rodning och reda där me! För i helgen skall de sista golvet läggas och det bli i sovrummet =D sedan är renovering klart på ett tag för våran del i alla fall! =P

Nu ska jag återgå till städanet! Bilder kommer senare! =)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0