Rolig bussresa.

Måste berätta om min trevliga busstur hem idag. Jag va rätt trött och seg och ville helst bara slippa åka buss men jag hade inte så mkt att välja på. Bussen va rätt full och jag skulle bara åka en hållplats (mellan kode och kungälv) så jag satte mej längst fram. När jag gick på satt busschaffören och pratade i mobilen och på ett språk jag absolut inte förstod. Han sa inte ens Hej när jag gick på bussen så mitt humör blev inte till de bättre. Men sen ändrades de rätt snabbt. Han lade på luren och höjde radion, sedan satt han och diggade och knäppte med fingrarna hela vägen till kode :D haha! Måste a vart ett bra samtal men eftersom jag inte fattade vad han sa kan jag bara gissa de! Men mitt humör blev genast bättre av den glada, sjungande, diggande busschaffören ;) Ibland e de nog bra att åka buss! Hehe

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0