Full vecka..

Har precis kommit hem från skolan, det var kursstart idag. Så just nu e jag helt slut, va en omtömlande dag kan man säga. Mycket tjat och en flummig kursledare. Men man e väl van vid de här laget!! Fick schemat och lite så så nu e de bara att skriva in de i kalendern. Ska snart fixa lite mat me! Hoppas de blir ikea idag men vi får se när J slutar ....

Nu ringde han precis och de blir antagligen Ikea :D Så nu ska jag skriva i mitt schema och sedan laga lite mat så vi kan åka sen!

Min vecka e förävrigt fullbokad.. Jag ska JOBBA :D Mega lycklig!!!!

Måndag: Skolan
Tisdag: JOBBA :D
Onsdag: Skolan
Torsdag: JOBBA :D
Fredag: JOBBA :D

Kommentera
Emma

gött med lite extra pengar ! =)

skriven den: 2009-01-19 Kl: 16:22:46


URL: http://emmoo.blogg.se/
Anonym

Hur kan du ha tid med att jobba när du pluggar, e ni lediga så mkt? Vad e de för kurs du börjat ? Vart jobbar du ? Härligt att få in pengar så du kan handla tex på Ikea :P Skulle mä vilja ha ett extra jobb..Kram

skriven den: 2009-01-19 Kl: 16:22:46


URL: http://sunsetjenka.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0