Nya Kläder!

Jag hittade inte mina byxor som jag letade efter hela morgonen så de blev att jag och Emma fick åka till stenungsund och köpa nya helt enkelt =D Köpte ett par svarta jeans och en svart kortärmad skjorta!! Ska ha min kavajväst till!!!

Sitter hos Johan nu med mina nya kläder på mej!! Älskar att ha nya kläder! Väntar bara på att han ska komma hem från träningen snart.. Hann knappt träffa han innan han skulle åka... =S

Men sen blir de Let´s dance så klart och massa godis och chips!! Myspys!
Älskar fredagar! Men de e juh sista Let´s dance idag =( Så fredagarna framöver kommer bli helt tomma utan de... Men får la börja se på nått annat helt enkelt!

Ha de bra!
LS

image30

Haha man ser att jag "flor" på armen.. Snyggt =P
Nya skjortan i alla fall!

Kommentera
Carina

Snygging

skriven den: 2008-03-28 Kl: 18:39:33

Emmo Memmo

Va Fint kort! =)

skriven den: 2008-03-28 Kl: 18:39:33


URL: http://emmoo.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0