Fredag!

Var i skolan igår och hade examination..
Det gick bättre än vad jag hade hoppats på så jag har en vecka på mej att fixa en sak bara sen är det klart!
Igår var jag i Stenungsund me och fixade ett lånekort på biblioteket.
Ska försöka låna så många böcker som möjligt till skolan så jag får pengar över till annat!

Idag ska jag hem till Johan och självklart kolla på Let´s Dance finalen!!
Hejja Tony och Tina! Jag kan verkligen inte bestämma vem jag ska hejja på.. 
Men de ska bli roligt att åka till Johan igen.. har inte träffat han på en och en halv vecka.. Det blir nog mysigt! 

Åå jag har letat efter ett par byxor som jag hade slängt... Trodde inte att dom skulle passa mej igen men nu hade dom nog passat perfekt men då har man slängt dom :@ Irriterande! Ska aldrig mer slänga kläder...

Men ska fortsätta leta! 
Ha de så bra idag!
LS 


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0