3 dagar kvar & Melodifestivalen

Tiden bara springer i väg... Nu e de bara 3 kvar.. =D Och jag har så mkt att göra.. Måste få klart tentan och börja packa.. Köpa massa tidningar å sånt ja kan ha på planet.. Men det löser sig =D

Melodifestivalen... Ja du.. Hur ska den sluta.. Tycker verkligen att Carola skulle gått vidare!! Ringde till och med och röstade.. Men min favorit är Linda.. Hon är bara för skön. Men eftersom jag är i thailand nästa lördag så missar jag finalen men ja ska fixa så mamma skickar sms om hur de gick!! Å självkart måste jag veta vem som åkte ut Lets dance me =P Liten tv nörd jag vet ;)

Idag har det varit rättså lungt.. Tvättat hela morgonen och kollat på romelandamatch efter.. skulle vart i stan me å fixat lite men de blev som vanligt.. Får ta de en annan dag helt enkelt..

Nu ska ja kolla på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar"!!

Ha de så bra!
LS

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0