VILKEN DAG!

Dagen började med att ringa och väcka en underbar person och sedan va de bara att gå upp till jobbet för att fixa frukost. Sedan hem snabbt för att göra sig iordning för en dag på Ullared med fam. Börjesson =) Jättemysig dag verkligen! Tack för lilla jag fick åka med!! (F) När jag kom hem fick jag en mky posetiv överraskning!!! Min kamera hade redan kommit!! Underbart för då har jag den på midsommar!! =) Upp till affären snabbt och hämta den!! Såklart!! Å sen va de in till Sara för att kolla på Sverige matchen.. Men de hade jag klarat mej utan om man säger så.. Fy fan.. Inga mer kommentarer!

Hoppas morgondagen blir lika underbar som den ser ut att bli nu !!!

Grattis Modigs på 21 årsdagen =)


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0