Torsdag =)

=) Vilken dag!!
Dagen började med att jag jobbade min första dag på sommarjobbet =) Gick väldigt bra faktskt!! Inga problem alls! Hoppas bara de går lika bra imon=) Sedan bar de av in till stan för att ta massa bilder!! Det gick me bra! På väg hem sedan åkte jag förbi bakaplan och köpte sverige myskläderna =D Såå glad! ska bara prova dom en extra gång imon så de verkligen passar bra! Lite osäker =S Men hoppas de blir bra =) Mkt pengar om de inte känns bra lixom...

Heja Sverige ;)


Sedan va de  bara snabbt hem å slänga i sej mat för att sedan åka å kolla på kode match me halva modigsfamiljen =) Så kul =) Å självklart vann Kode me 1-0... =)

Nu ska jag sova så jag orkar me min två timmars arbetesdag imon ;)


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0