Imon börjar allvaret!

Sista lediga dagen idag =S Ska bli skönt att börja jobba me men gud va segt att gå upp så tidigt =S Men det är bara att vänja sig.. och gå å lägga sig i tid, vilket jag inte e bra på. Men jag jobbar bara mellan 7-9 imon! Skänt de men sedan ska jag in till stan direkt och träffa Oscar och ta massa bilder å sånt! Spännande! Sedan på kvällen blir det självklart Kode matchen!

Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Så himla synd att jag inte hade bilen.. Då hade man kunnat åka å träffa nån.. men de e många som jobbar så jag får väl åka en sväng i kväll eller nått.. Ska ut å gå me Emma me! Så jag hoppas jag har bilen så jag kan åka till henne en sväng!!

Saknar dej!!!!


Kommentera
Anonym

vad är det för bilder du ska ta imon ?

skriven den: 2008-06-11 Kl: 12:59:16


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0