Helgen!

I fredags blev de inte som planerat.. Utan jag åkte ut till båten och hade de skönt! Tog de lugnt med min data, kollade på fotboll & åt räkor =) Å sen gick vi till mormor å morfar en stund!! Mysigt!!

I lördags
var det Sverige matchen... Å jag har inga kommentarer på de =( Ni fatta nog själva.. Men efter matchen ringde två kompisar så jag gick me dom på en fest!! Trevligt! Blev en tripp till MC donalds på natten me =) hehe MCflurry me ahlgrens bilar!! de du =) Smarrigt!!

Idag
har det vart en underbar dag!! Sara kom HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har vart me  henne hela dagen och det har vart underbart! Va tvungen att ringa hem till henne ikväll me för att nu kan man faktsikt säga "Hej det är Louise! E Sara HEMMA?? " hehe!! Å de va hon!! Helt underbart att du e hemma gumman=) Å imon blir det en dag på Ikea med dej!!

Nu sitter jag här och hoppas att min morgondag kommer bli som den e planerad.. Har verkligen saknat dej =S

Kommentera
Linda

Heeej Louise. :)

skriven den: 2008-06-15 Kl: 22:19:46


URL: http://lindamartinsson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0