16 juni!

Idag har de hänt mkt =) Men bara roliga grejer!! Först på morgonen åkte jag med Sara in till Ikea för att köpa möbler till hennes rum!! Allt fanns och man blir juh bara såå lycklig!! Jag själv köpte en jättebra sak till datan! Som ett bord man har i knät så att benen inte blir så varma när man har den i knät =P Jättetjäckt ;)
Efter de åkte vi hem och jag gick in till mej för att fixa iordning mej lite! Skulle in till kungälv för att träffa Johan!! Vi åt  på salladsbaren och satt och tjötade =) Jättekul att träffa dej igen!!!
Sedan var de bara at åka hem till lillskiten på lite tårta!! Grattis!!!! Tiden bara springer iväg!!

Nu e de dax för lite fotboll och sedan sova! Ska upp å jobba mina två arbetstimmar imon =)
Natti

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0