Mycket att göra = inget bloggande...

Har verkligen hur mkt som helst att göra nu hela tiden! Men jag ska inte klaga för jag trivs ändå med mitt liv :) Det är mycket i skolan då vi har en matte kurs som kräver lite extra av en. Har en tenta de sista vi har denna terminen som verka lite knivig, men får hoppas att de går bra.

Sedan jobbar jag på så mycket jag kan och har möjlighet till. Barnen och personalen är underbara sså jag trvis hur bra som helst! Hade velat vara klar i skolan så jag hade kunnat ta alla tider jag hade kunnat! :P

Johan har genomgått sin operation nu oxå och den gick väldigt bra denna gången :) Han har mått så mkt bättre än förra gången så det är jätteroligt! Vi kan hitta på saker och så där så han ligger inte bara i sängen och inte kan röra sig. Men klart att han har ont :( men han offrar sig ibland för mig! :D Älskar dej!

Vi håller på att fixa i hans lägenhet nu oxå! Har vart i väg idag och kollat på sängar, ja vill ha en sån som har en motor i sej och som man kan höja upp ryggstödet typ.. åå jag kan inte förklara men jag tror ni vet vad jag menar :P en sån ska vi nog faktiskt köpa me! Kommer bli grymt bra när man sitter och kollar på tv eller sitter me datorn i sängen. Imon ska vi antagligen iväg och kolla på soffa me! Jag hitta en nyss på internet på Chille som vi bara måste ha :D

tapeter har vi oxå vart och beeställt!!! AS COOLA!!! Tog tyvärr ingen bild på den så jag kan inte visa men de kommer så fort vi ska hämta den :) Som ni märker så finns det att göra hela tiden så de här me bloggandet hinns inte alls me just nu... :S

Men nu ska jag montera ihop en dator stol och jag vet att klockan är mkt men det har kommit upp lite saker nu ikväll så det lär inte bli sömn på länge..
Tänker på dej !

Kommentera
sandra, melinas mamma <3

jaa :P foverer21 har så snygga kläder verkligen =D synd bara det inte kan kosta som en vanlig svensk frakt eller så haha :P

skriven den: 2009-05-10 Kl: 23:12:41


URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0