Äntligen..

.. har jag fått min ring som jag fick i födelsedagspresent av Johan!

Jag fick ringen i storlek 17  och jag proavde den men insåg rätt snabbt att den va förstor så jag åkt ner till guldfynd för att byta den. Men de ville dom abolut inte gå me på då de antyde att den va för repig...????? What?? Jag har ju knappt haft på mej den.. Men de ville verkligen inte hjälpa mej så jag fick åka hem me en förstor ring igen. :( men som tur va så pkt johan ner dagen efter för att prata me dom och då va de helt plötsligt inga problem alls att byta den och den va absolut inte för repig... Usch alltså.. kommer nog aldrig gå in dit igen... fattar inte vfr ja inte kunde få byta den.. men men nu har jag den i alla fall i stl 16 och jag e överlycklig!! Tack snälla tjejen på guldfynd och mindre tack till de två andra som neka mej...

tack johan!! den e verkligen jättefin ♥

Kommentera
Ekström

<3 <3

skriven den: 2009-05-20 Kl: 22:28:39


URL: http://emmoo.blogg.se/
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, hade ju varit kul att se en bild på ringen:.))



Och det är otroligt trist med människor som har serviceyrken men inte är serviceminded... jag brukar också skicka in min man om något ställe är struliga.. märkligt att det skall behöva vara så.



Tack för din kommentar inne hos mig också!:.))

skriven den: 2009-05-20 Kl: 22:28:39


URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0