Min Helg..

.. har vart bra! Värder har vart kanon och sällskaper bra!

I fredags var jag först och jobbade sedan va de hem och packa iordning  en väska så jag skulle klara mig i helgen. Efter de körde Todde  och Jimmt mig in till kungälv (TACK :D) Jag skulle hem till Emma och kolla på lets dance och Singing bee! Jag tycker att det var helt rätt att Magnus är kvar i tävlingen och jag hoppas med hela mitt hjärta att han vinner hela skiten! :P
Sedan efter att alla program var slut gick jag hem till J och jag somnade som en stock.

I lördags va de bara att gå upp och göra sig iordning. Skulle på kalas till jönköping så de tar ju en stund att ta sig dit. Hela två timmar. Men me den nya bilen va de faktiskt roktigt roligt att åka så länge ;) Det var jätte kul att träffa alla igen :D
När vi hade ätit å så va de bara att sätta sig i bilen igen och ilfart till romelanda. Där va de frölunda match som gällde. Underbar seger och efter matchen va vi helt slut. Stannade där på  kvällen och åkte sedan hem till J och somnade helt utslagan. Det tar på krafterna att vara igång hela dagen ;)

Idag ska jag inte göra så mkt.. funderar på att gå till sprotaffären och kolla om dom har ett par skor jag gärna vill ha men vi får se vad jag orkar! Det återstår att se. Imon är det dax för jobb igen så de blir att ladda batterierna :)

Kommentera
Jenka

Tack så mkt :D Vilken trevlig helg du verkar ha haft..Annars kan du åka te skopunkten och kolla på skor, de har massa fina skor just nu :D E du ledig så mkt från skolan att du kan jobba ?

skriven den: 2009-03-22 Kl: 11:54:30


URL: http://sunsetjenka.blogg.se/
Jenka

okeej vad härligt..Men har du mkt tentor att göra hemma då lr vrf är man inte så mkt i skolan?

skriven den: 2009-03-22 Kl: 11:54:30


URL: http://sunsetjenka.blogg.se/
Emma

varför skriver du inte "johan" istället för "j"

skriven den: 2009-03-22 Kl: 11:54:30


URL: http://emmoo.blogg.se/
Anonym

full fart, hej o hå!

skriven den: 2009-03-22 Kl: 11:54:30


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0