Min helg...

... har vart helt okej! Fredagen började i skolan men jag åkte hem efter halv föreläsningen då jag inte kände me å bra.. Hade blivit mer förkyld. Så jag och Sara gick och köpte dom skorna jag hade tittat på och fixade de hon skulle köpa och sedan åkte vi hem. Blev en lugn kväll med lets dance tittande med Johan och Putte! Gud asså jag har aldrig varit förkyld så här länge... Hoppas att de ska släppa snart för hinner verkligen inte vara sjuk just nu. Måste jobba och gå till skolan.

I lördags vaknade jag och kände mej bätter me förkylningen! *Lycka* Johans pappa kom hit på dagen och skull lägga golv så de va fullt upp hela dagen! Efter de va de bara att åka mot Romelanda och kolla på hockyn! Efter katastroff matchen var slut körde Johan mej till Maria :D Vi åt tacos och kollladde på robinsson och tjöta en massa! Mega trevligt! Tack maria och Jocke för en trevlig kväll! Vi måste se tll att träffas snart igen! Plus att jag snart måste hämta mina scrapbooksaker så vi kan sätta oss och scrapa lite :D

Idag (söndag) händer de nog inte så mkt. Jag ligger i sängen nu och väntar på att reprisen av lets dance ska börja. MAGNUS VANN :D:D:D:D Helt rätt! Efter Lets dance blir det nog en tripp ner till solariet och gotta mej lite! Senare idag blir de nog åka hem till Kode och äta midag me bror :) Mamma å pappa är ju fortfarande i Purto Rico och har de bra så får väl åka hem och laga lite mat till honom!
Sedan måste jag plugga lite idag me! Skolan som gäller imon!


En äkta vän står aldrig i vägen för dig, om du inte råkar vara påväg nedåt!
Vem är det som bestämmer om man är på väg nedå?

Kommentera
LIndaMartinsson

Jag tror att det är en kombination. Man kan känna själv vad man mår bra av och inte bra av. Men vännerna ser det ur ett annat perspektiv och är värda att lyssnas på. Dem ser det man själv inte ser och även om man inte tror det så vill dem en bara väl. Även om det kan vara svårt att förstå just då.

skriven den: 2009-03-29 Kl: 11:28:05


URL: http://lindamartinsson.blogg.se/
Maria

Tack själv gumman! Synd bara att kvällen inte hade fler timmar, vi hade nog kunnat tjöta ett par till :P

skriven den: 2009-03-29 Kl: 11:28:05


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0