Hur kan saker bara försvinna??

Idag har de varit som vanligt! Jag har jobbat :D Trivs så sjukt bra! Efter jobbet åkte jag med mamma och pappa till stenungsund. Jag hade tänkt att jag skulle köpa mej en svart skinjacka nu till våren. Jag har ju iofs en brun men en svart ville jag me ha! Tur hade jag så det fanns en kvar i min storlek. Så nu har jag äntligen en svart skinjacka! Som jag har längtat! :P

 Men nu till problemet... Jag tog kort på den för jag tänkte jag skulle visa er hur den såg ut men då hittar jag ju såklart inte den saken man sätter de lilla minneskortet som finns i mobilen i. Jag har lagt den på ett bra ställe de vet jag men nu komme rjag inte ihåg vart.. så de kan inte bli någon bild på den idag. Och kameran har mamma och pappa fått låna så den är nerpackad. Dom lyckosarna ska åka till spanien imon!! Inte alls avis ;) Men jag har ju kvar mitt till sedan! Skönt de i alla fall! :D

Jobb imon och hem till Johan för att åka till Romelanda och se på Frölunda :D

TREVLIG RESA "SLÄKTEN"

Kommentera
Anonym

Trevlig helg Louise! ;p

skriven den: 2009-03-24 Kl: 20:26:08


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0