7/6-09

Gud va kort jag har tagit me min nya kamera! Tycker att det är så roligt och korten blir jättefina verkligen. I helgen har de alltså blivit mkt korttagning samt ihopsättning av möbler! Va på ikea i vekan och löpte ny tv-bänk, bokhylla och skrivbord till Johan! Så idag har vi monterat hela förmiddagen. Det har verkligen blivit jättefint längtar bara till soffan kommer så man kan göra klart helt därinne! Ska bli så fruktansvärt skönt att ha ett vardagsrum igen!

Svar till Maria!
Vi är inte klara än i vardagsrummet men kan lägga ut en bild ändå på hur de blev även om möbler och sådant inte är där de ska. :) Men du får komma hit sen och kolla när allt är klart! =D

Vardagrummet är nymålat och ny tapetserat!


Några av många bilder jag har tagit me min nya kamera !

Kommentera
sofia

fina bilder på blommorna:)

skriven den: 2009-06-07 Kl: 20:54:35

Carina

Duktig fotograf!!!

skriven den: 2009-06-07 Kl: 20:54:35


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0