LYCKA PÅ HÖG NIVÅ!

Det kan man verkligen kalla det som hände idag! Har haft en helt underbar dag!

Dagen började med att min snälla älskling körde mig till jobbet eftersom jag började redan 7 så jag slapp ta bussen så tidigt! Sedan jobbade fram till 14 med underbara barn och underbar personal! Trivs verkligen så himla bra!
Efter jobbet tog jag bussen till kungälv igen och började att städa iordning lite. Har inte riktigt hunnit me städningen de sista så fick ta igen lite!
Sedan när jag stod mitt i disken kom hjärtat hem med en överraksning till mig! Bara så där=D Och de va ingen dålig överraskning! utan en
CANON EOS 1000D systemkamera!!!!!!!
Lyckan är obeskrivlig verkligen! Kunde aldrig tro att jag slulle få en sån bara så där! Är så himla glad! Jag älskar verkligen dej nått så in i bomben mkt! Finns verkligen inga ord för de! Du är lycka för mej Johan!

Tack Tack Tack Tack! <3<3<3<3<3


Nu är den MIN!! =D

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0