Skäms..

Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera!! (igen) Men nu får de allt bli bättring på de.

Min nyår va bra! hade trevligt med några vänner och åt och drack gott! En lyckad kväll som började med raketer sedan hem och fixa sig och sedan mat och eftrerätt, gott att dricka och sedan massa singstar ;) Sedan stan och raketer igen och tillslut slutade kvällen med Albert och Herbert :P

Bilder från nyår kommer, håller på att ta emot bilder nu och mina bilder ska jag bara lägg in på datorn så fort jag kommer hem.

Nu det senarste har de inte hänt så mkt. Eller rätt mkt eftersom jag inte har haft tid att blogga. Har träffat underbara vänner och sådant och då hinns inte bloggen med tyävrr.

Nu ligger jag i en gå säng (ännu jag vet) med tända ljus runt mej och försöker få en början på min tenta. Så sjukt segt. Borde verkligen ha börjat tidigare men vem vill sitta med sånt mitt under jul och nyår? Inte jag i alla fall.

Idag får vi se vad som händer mer.. Har själv inte riktigt koll på läget ännu, men de löser sig alltid!
Hoppas du får en bra dag så får jag fortsätta med detta himla pluggande..

Kommentera
Ekström

Tack för din kommentar! Det värmer verkligen i hela mig! Tack för att du finns! är jätte glad att vi blivit så bra vänner igen =D Du betyder grymt mkt för mig... t.om "sten" mkt ;) hehehe

skriven den: 2009-01-03 Kl: 15:15:32


URL: http://emmoo.blogg.se/
Mårten

jag med ha bilder!!!!!!!! hahahah

skriven den: 2009-01-03 Kl: 15:15:32


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0