Brrr...

.... så kallt det har blivit. Det är verkligen inte nån värme ute om man säger så. Rent av svinkallt.

Idag skulle vi vart på middag men de blev inte så. J kände sig inte bra så vi fick stanna hemma. Så jag drog mej mot affären och köpte saker så jag  kunde göra kycklingsallad! Det var inte helt fel om man säger så, hur gott som helst! Så nu blir det bara att slappa och ta de lungt ikväll... Börjar me känna mig lite krasslig. Hostar och ont i huvudet, inte alls kul. Men de e ju inte så kostigt om man blir förkyld nu när de e svinkallt ute.

Nu har jag oxå skickat in min tenta! Så skön känsla när den e klar, en befrielse typ! Nu ska man bara läsa dom andrs och ge respons ppå dom!

Nu blir det lite tv för mig! Ha de så bra i kylan!


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0