Vaknade med tuppen

När jag gick och la mig igår va jag lite orolig för att jag inte skulle vakna när klockan ringde på morgonen eller att jag skulle stänga av den i sömnen! Men så blev de inte! Vaknade till och me innan klockan och kunde verkligen inte somna om! <men de gjorde absolut ingenting eftersom jag vaknade med ett leende på läpparna och de va då inte för att mitt hjärta va sjuk utan för att jag skulle upp och jobba! Va så längesen jag va på "jobbet" så de va riktigt roligt att åka dit idag! Jobbade inte på den avdelningen jag brukade men de gjorde inget! Träffade "min barn" mkt ändå och de va roligt att vara på den andra avdelningen oxå!

När jag kom hem så blev de pizza! JA, jag vet att jag skulle sluta me sånt men jag orkade inte göra nått annat och de gjorde inte johan heller eftersom han e sjuk :P Alltid skönt att ha nått att skylla på när man äter onyttigt :P

Nu har näsan börjat rinna igen... :S fattar inte att de inte bara kan släppa snart! Måste vara pigg när jag ska jobba på torsdag igen :D

Kommentera
Erica - 17år & Mamma till Neo <3

Tröttnar.. :p

skriven den: 2009-08-18 Kl: 21:16:12


URL: http://ericaslife.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0