Nu får de vara nog...

... med allt detta ätande! =) Äter ju bara massa goa saker hela tiden! Får bli slut me de nu! Så idag är sista dagen som jag äter massor me onyttigt, klart att man kan göra de ibland! Men idag blir de inte dåligt med dom, det blir äpplepaj, godis, chips och dip.

Hoppas jag e frisk till nästa vecka! Då blir de att gå till fontin varje dag! OAVSETT VÄDER! Nu får de allt bli skärpning!

Haha hoppas nu att tankarna jag har nu kommer vara där längre än några timmar!

Kommentera
Erica - 17år & Mamma till Neo <3

Tackar Louise :D

Jag håller med dig, tycker också att denna är den finaste. Kan vara för att jag laddat hem PS och har gjort den där, första bilden typ :)



Din header är med fin, vem har gjort den?

skriven den: 2009-08-15 Kl: 20:58:06


URL: http://ericaslife.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0