Full fart!

Idag har jag vart igång verkligen hela dagen! Känns väldigt bra faktiskt! Började med att klockan ringde 5.15 i morrse... de va dock väldigt tidigt och jag ljuger om jag säger att jag va pigg! Men kan inte påstå att jag va jätte trött heller vilket kändes skönt!

Jag åkte sedan till jobbet där jag var först på min avdelning! Rätt mysigt faktiskt att vara där när alla barnen kommer på morgonen! Alla e så trött-mysiga =) Sedan jobbade jag fram till två och åkte sedan direkt hem för att tvätta! tvättade allt som behövdes sedan gick jag till affären och köpte saker till maten! Jag och hjärtat gjorde tacos idag! Och de va verkligen hur gott som helst! Fast det är ju alltid tacos =)

När maten var klar diskade jag och sedan gick jag ner till tvättstugan för att hämta upp tvätten som hade torkat! Vek all tvätt och la in de i skåpen! Måste säga att jag e förvånad själv över hur mkt jag har gjort idag! Till och med diskat direkt efter maten! =P PLUS att jag har lagt in kläderna samma dag som jag tvätade dom!

Nu ska jag gå och sätta på nya lakan och sedan ska jag ta mej lite smoothi och slänga mej i soffan med min sjuka älskling! Vilken dag jag har haft men måste säga att jag har mått väldigt bra!
Älskar verkligen att jobba  ♥

haha! Johan reaktion på inlägget: "Asså, vad gör jag igentligen?"
Skönt att de inte bara e jag som har reagerat! =P

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0