Jättenöjd!

Idag är jag riktigt nöjd med mig själv =)  Jag har möblerat om i Johans sovrum och det blev verkligen skitbra! Fick lite insperation när jag var inne hos Sara i förmiddags och pluggade. Hon har sängen möt fönstret så nu har vi me de =P Och sedan flyttade vi in 50 tums tvn i sovrummet eftersom tvn kommer lite längre bort här än vad den kommer göra i vardagsrummet!! Har tagit bild men har inte överföringsgrejen här. Får fixa de när jag åker hem närsta gång.. =)
PLUS att jag har lagt i helt nya sängkläder me som jag köpte i Ullared när jag va där me Maria! Det blev skitbra helt enkelt!!

Nu är jag verkligen helt slut så jag ska lägga mej och kolla på efterlyst nu!


Kommentera
Anonym

bor du hos johan?

skriven den: 2009-04-22 Kl: 21:17:54


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0