Söndag = Ullared!

Idag blev de ingen sovmorgon som det brukar bli på söndagar! Idag hade jag klockan på 6 och det var ändå med ett leende på läpparna man vaknade! Viste ju att vi skulle till Ullared idag!! Annars hade jag aldrig gått upp så tidigt =) Det var verkligen en hellyckad dag med underbara människor! Skrattar bara hela tiden! Älskar dej Gumman!! ♥ !! Inte mkt folk och hittade så bra saker! Köpte en jacka som jag kommer använda massa nu i höst! och sedan blev de små saker som alltid kommer till =) Lite hårsaker och sånt smått och gott! Plus att strumpor e ett stort måste när man åker till Ullared! =)
Jag köpte även en ny datamus! Å denna funkade =D Äntligen! Har inte haft tur me dom alltså! Men du funka den plus att den va rosa =D hehe!

Nu e mamma å pappa  iväg och hämtar mat =D Å sedan blir det att städa lite för att sedan ta bussen hem till dig! Tycker massa om dej! ♥

Dax att duka! =D

Kommentera
Hann0

har du träffat någon ? :D

skriven den: 2008-09-14 Kl: 16:49:42


URL: http://hannoh.blogg.se/
sandra,melinas mamma<3

Kul med ullared:D man hittar alltid något.. jag bor faktiskt inte så långt därifrån, tar 40 minuter ungefär :P

skriven den: 2008-09-14 Kl: 16:49:42


URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0