Plugg Plugg Plugg...

Ja de e de jag har gjort idag..Allt tar så mkt längre tid än vad man tror men det blev bra tillslut! Och nu e de ju äntligen klart! Såå skönt! För nu har jag inga måsten imon! Hade tänkt att skriva ihop inlämningen imon men de hann jag göra idag så de känns hur bra som helst!! Nu precis när jag ska skicka över inlämningn till den andra datan via msn för att kunna skriva ut den så slutar msn att funka... hmm.. de va så igår me.. undra vad de e som e fel.. men men får hoppas att de fixas snart så jag kan få ut inlämningen och sedan bara njuta av att jag redan e klar! Den ska in på måndag och idag e de torsdag! Helt otroligt! Nu känner jag inte igen mej själv riktigt =P Bra Louise =D

Idag står de inte så mkt på schemat! Ska ska åka å ha räk och idol mys! Idol e verkligen hur kul som helst! Tror inte jag e ensam om att tycka de heller.. :P Hoppas att de blir så men vi får se! Har ju faktiskt en påse bilar oxå! hehe! Kanske ska locka me den ;)

 Vart tog min långa lugg vägen som inte skulle bli för kort?? =S
 Önskar man kunde klippa mej håret långt igen ;)
 Men som alla säger , De växer =D
 Vilken tur =)


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0