Lördag!

Min lördag började inte så bra.. Hade bestämt med mej själv att jag verkligen skulle plugga hela dagen, men så blev de inte.. hade ingen motivation alls... på hela dagen.. Men sen kom kvällen och jag skrev ungefär 2000 tecken så jag kände mej rätt nöjd med mej själv. Men klockan var bara 10 på kvällen och jag blev hur uttråkad som helst! Vilken tur jag hade så loggade Emma in på msn!!! Och min kväll blv räddad! Hon kom hit och hämtade mej (så snäll som hon är) =D så körde vi en lite road tripp till Trollhättan =P Av alla ställen så bestämde vi oss för att åka dit!

Men gud va kul vi hade! En helt underbar kväll, ville inte att den skulle ta slut! Vi åkte och sa hej till Hanna och sedan åkte vi självklart till donken!! Hade inte räknat med nått annat gumman ;) Har verkligen saknat dej gumman! Måste träffas snart igen! Tack för en underbar kväll/natt! Emma!!

Kommentera
Ekström

Tack själv vännen! Jag hade verkligen mega roligt!

vi får lova varandra att ta tag i detta nu å börja träffas oftare! så är det bara!

skriven den: 2008-09-28 Kl: 13:06:48


URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0