Hmm...

... Jag får verkligen inte till min hår efter att jag har klippt mej.. Känner mej inte alls nöjd faktiskt.. Luggen känns lite knasig faktiskt.. För kort och bara knasig.. Den vill inte de jag vill helt enkelt ;) Den växer ju ut igen som tur e! Plus att jag ångrar mej lite att jag inte klippte sån frisyr jag hade tänkt innan.. men men ska inte gräva ner mej i detta!

BTW... Va på bio igår och såg Get smart! Den va riktigt rolig faktiskt! Nått att rekomendera, man får garanterat ett gott skratt och de e ju bra =) Förlänger ju livet å allt !! En mysig kväll! ♥
Och jag får ju verkligen inte glömma att säga att jag köpte nya jeans igår!! Blev superglad verkligen!! Å en helt vanlig enkel tröja till=) Supermysigt! Har inte tänkt på den affären så mkt innan men den har verkligen kläder i min smak :D Veromoda i kungälv =) Underbart! får nog bli en tripp dit snart igen! Såg en ursnygg kjol och massa snygga skjortor =D  Kläder e bara för underbart! Love it!

Nu e de snart dans tävlingen på tv!! Kan ju inte missa Danny dansa =D

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0