E de sant?? =O

Jag tror knappt att det är sant.... =D Men jag har över 5000 tecken på varje fråga nu =O Det trodde jag verkligen inte klockan 12 i tisdags! Helt underbart!! BRA LOUISE! *Klapp på axeln* ;) Men inte för att jag kommer att klara det men jag har nått att skicka in i alla fall =D Lycka!!!


Har vart hos Emma en stund idag oxå! Träffade söta Joel! Så stor och söt han har blivit!! Shit! Tiden går snabbt!! Men tack så jätte mkt Emma för hjälpen! Både med skivan och lotsandet in till stan =P Hade aldrig hittat utan dej! Tack vännen!!


Imon e de operation igen =( Hoppas verkligen de går bra och att det "bara" är det som läkarna säger!! Ska hålla alla tummarna för dej imon!!

Kommentera
Ekström

Det va så lite så =) och grymt gjort med tentan!!

skriven den: 2008-09-28 Kl: 21:55:18


URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0