Blir så trött...

Ja då har skolan drait igång igen... Känns väl sådär halv kul om jag ska erkänna.. Men allt e som vanligt i skolan i alla fall... Ingen vet nått och alla bara flummar.. Blir så trött på sånt verkligen. Jag vill veta exakt vad det är som händer och vad som är obligatoriskt och inte. Men om inte ens min seminarielärare vet att vi ska ha en tenta om några veckor så kan man nog inte ställa för höga krav.. Nog om skolan.. blir bara irriterad av att tänka på de..

Va å klippte mej igår me.. blev så där halvnöjd faktiskt.. Luggen blev lite för kort så den ligger verkligen inte där jag vill =P Men den växer ut igen =) Kan ju i värsta fall sätta upp den när  den blir för jobbig =)

Ne nu ska jag gå å göra rent mina smycken =)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0