Underbar helg!!

Ja så kan man sammanfatta de hela. I fredags va jag hemma hos Emma och såg på Idol och Singing bee. Skit mysigt verkligen. Efter de åkte vi och hämta Jenny och sedan va Emma så snäll och körde hem mej. Tack vännen. Guldvärt. En jättemysig fredag hemma hos Ekströms. Får inte glömma att söta Joel va där oxå. Så charmig.

Lördag vaknade jag rätt sent så de va bara att gå upp och fixa till sig. Tog bussen till Emma och sedan åkte vi till stan och fixade lite. Sedan va de pizza tajm och efter de hem till Emma och göra oss fina för kvällen. Vi åkte senare in till stan och kollade på Patrik 1.5. Väldigt rolig faktiskt. Fick oss några roliga skratt. Efter de gick vi till bryggeriet och satte oss. Mysigt. Sedan kom även Mattias och Simon. Jätte kul å träffa er.

Idag söndag vaknade jag ännu senare så dagen blev rätt kort. Åkte och hämtade mina kläder och sedan ar jag inte gjort så mkt mer. En lugn och härlig söndag.

En underbar helg som jag har Emma att tacka för! Tack vännen! Helt underbart att träffa dej igen. För bara nått år sen  trodde jag aldrig att jag skulle umgås med dej igen, men vilken tur att vi tog oss i kragen. Haft den bösta helgen på länge! Tack!!

Kommentera
Emma

Ja det va verkligen tur att vi gjorde det! Jag trodde heller aldrig att vi skulle börja umgås igen, men fan va glad jag är att vi gör det!

skriven den: 2008-11-02 Kl: 23:00:28


URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0