Fredagsmys!

Min fredag var fullbokad kan man säga! Började med att jag inte alls sov så mkt natten till fredag, så jag var trött kan man säga. Men de va bara att gå upp och åka in till skolan för att gå på en föreläsning och sedan luncha med Maria! Vi åt en jättegod laxsallad och tog tåget hem sedan. Det var bara för mig att gå direkt till mammas jobb och börja jobba. Jobbade till 4 och efter de va de bara att gå hem och slänga sig i duschaen fär att sedan hinna med bussen hem till Emma.


Hemma hos Emma var de bara att börja göra sig i ordning. Full fart. När vi äntligen var klara satte vi oss i bilen för att åka å handla lite och sedan raka vägen hem till Mathias! Vi skulle vara där på kvällen och Simon kom oxå. Vi hade jättetrevligt, åt tacos, såg Idol & Singing bee (såklart) och sedan spelade vi buzz. Tack för en kanon kväll!


B I L D E R  F R Å N  H E L G E N ! !



Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0