Freda & Lördag

Min fredag började med en underbar morgon :) Myspys! Sedan va de bara att åka in på en jobbig dag i skolan, men så e de ibland. När jag äntligen kom hem så va de nästan bara att sätta sej på bussen igen in till stan för att möta Emma och köra henne till sjukan :/ Stackarn hade bihålsinflammation :( Men de va nog ett rekord snabbt besök hos farbror blå! Skönt de! Sen hem till Emma för Idolmys! Jag har ingen kommentar till idol... (jävla skit att den bästa fick lämna) Dagen började bra och slutade bra, därimellan kan vi hoppa över ;)

Min lördag var bra hela dagen :) Började med att jag och mammsen åkte in till stenungsund och shoppade lite:) Mysigt! sedan va de hem och vila upp sej för att gå på kalas hos bästa morbror! Alltid kul att komma till er. God mat och bra sällskap! Så det har vart en kanon dag! Men nu får jag sova så jag orkar upp till lägenhetsvissningen imon :D


G o d n a t t !

Kommentera
Emma

Tack så jätte mycket för att du åkte med mig! =)

skriven den: 2008-11-23 Kl: 00:34:03


URL: http://emmoo.blogg.se/
Nancy

:)

skriven den: 2008-11-23 Kl: 00:34:03


URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0