Första Advent!

Nu e de ju snart jul. Herregud vad tiden går fort alltså. Älskar julen, det är så himla mysigt då! Skönt att de mesta julklapparna är klara oxå, några kvar bara. Vi  ska vara hemma hos oss på julafton med så då blir det lite extra mysigt. Alla förberedelser och så! Myspys!

Make my wish come tru, Baby all I want för christmas is you ♥

Kommentera
Anonym

Tack, vad söt du är! Om du känner någon som gått igenom samma sak får du gärna ge adressen till henne, jag gjorde mycket bloggen för att hjälpa andra samtidigt som jag hjälper mig själv. Det betyder mycket att höra att du tycker jag är stark, för oftast tycker jag inte själv det. Jag förvånas dock av hur många som skriver att dom förstår hur svårt det är att älska någon och att släppa den personen och det gör ont i mig att veta att det är så många som varit tvungna att släppa någon dom älskar. Men jag antar att det är så livet är tills man hittar den rätte, och när man gör det tror jag det var värt allt besvär! Ta hand om dej också, kramar

skriven den: 2008-11-30 Kl: 22:07:19


URL: http://omminabort.blogg.se/
Anonym

Tack, vad söt du är! Om du känner någon som gått igenom samma sak får du gärna ge adressen till henne, jag gjorde mycket bloggen för att hjälpa andra samtidigt som jag hjälper mig själv. Det betyder mycket att höra att du tycker jag är stark, för oftast tycker jag inte själv det. Jag förvånas dock av hur många som skriver att dom förstår hur svårt det är att älska någon och att släppa den personen och det gör ont i mig att veta att det är så många som varit tvungna att släppa någon dom älskar. Men jag antar att det är så livet är tills man hittar den rätte, och när man gör det tror jag det var värt allt besvär! Ta hand om dej också, kramar

skriven den: 2008-11-30 Kl: 22:07:19


URL: http://omminabort.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0