Vart lite off...

Ja, nu va det ett tag sen jag skrev här... väldigt längesen till och me...
Anledningen är att jag har varit helt off... helt knäckt... helt jätte ledsen.... Det har inte varit jättebra med kärlekslivet om man säger så... Men ska äntligen träffa han på fredag så hoppas jag att allt löser sej! Älskar han juh så förbannat mkt =)

Har inte skrivit så mkt om Thailand heller.. Men det var helt underbart!!!! Levt i total lyx! Egen pool, underbara männsikor, fantastisk frukost, underbara thailländare som var sååå service vänliga! Helt otroligt! Lägger upp lite bilder.

Examination i skolan imon =S
Kommer nog gå åt skogen för mej.. läraren har imprincip sagt de så jag är förberädd i alla fall.. =S Men jag verkar ha fått tillbaka min Josson så jag skiter i de nu, bara att göra om i så fall =)

Nu e jag jättetrött.. Denna veckan har verkligen tagit på krafterna!
Men jag hade aldrig klarat detta utan MAMMA & PAPPA!!! Ni har varit helt underbar!! Och alla KOMPISAR som har brytt sej!!! Helt otroligt!! TACK (F) Ni har varit helt underbara!!

Mitt bästa tips till alla underbaar människor!! Ta vara på tiden ni har tillsammans, en dag kan de vara försent..
Det är så viktigt! Man ska inte ta allt förgivet en dag säger de stopp... Men jag tror som dom sa på tvn idag: det går inte att separera på två människor som älskar varandra!! Och de tror jag på såå mkt.. Helt rätt!! Är de äkta kärlek så klarar man de mesta!

Här kommer lite bilder!
Sov gott
LS

 Vårat hus med egen pool!
Solplats vid poolen!
 Mitt & Johans rum!     
Uteplatsen   
 Båtutflykt runt öarna
Louise: Man får inte buttas!
 Så går de! Haha vilken bild=)  
 Fiskarna i havet =)
 Underbart hade jag de!
 JAG ÄLSKAR DEJ


Kommentera
Nancy

Fina bilder :)

skriven den: 2008-03-26 Kl: 22:17:42


URL: http://giveitall.blogg.se
Carina

Du vet väl att vi alltid ställer upp för dig. Du är ju mitt tåtallt och pappas puma. Puss på dig.

skriven den: 2008-03-26 Kl: 22:17:42

Karina

Hörde om det :( Är det bättre nu då? Vet hur det känns, så jag känner med dig! Hoppas det löser sig!

skriven den: 2008-03-26 Kl: 22:17:42


URL: http://omniavincitamor.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0