2 dagar kvar :)

Idag har de hänt lite av varje! Först så vaknade jag ( eller va vaken me mitt hjärta=P ) kl 4 och blev sugen på c-vitamin.. haha lite udda jag vet! Men så va de och mitt älskade hjärta gick och hämtade de till mej! Tur jag har honom. Sedan somnade jag och vaknade när reprisen av Lets dance började!! Kollade på de och pluggade! Sedan åkte vi hem till mig och åt middag. Smarrigt och sen åkte Josson hem och jag stannade här inatt! Kul att träffa mamma och pappa innan jag åker till thailand!! BARA TVÅ DAGAR KVAR!! =D helt otroligt.. har plockat fram resväskan och packat det jag har här hemma.. men jag har de mesta hos johan så de får bli imon!

Har varit en mys dag idag! Kollat på Singing Bee och Wallander med mamma! =) hon har hjälpt mej att packa och plocka fram alla saker! hur bra som helst! Usch tycker de e så svårt att packa.. alla säger att man inte behöver ha med sig så mkt saker eftersom allt e as billigt där nere... men jag tar med mej lagom, det blir bäst så!!!

Känns skönt att sova i min säng idag faktiskt!! Men de e så klart tomt utan Johan.. men han hämtar mej imon så vi kan fixa de sista med allt!
Fan måste plugga imon.. blev inte av när ja kom hem.. de va så mkt annat.. men lär inte sova så mkt imon natt så ja får la plugga tills jag e klar!

Nu är de rena rama rolf som gäller!
Sov gott!!
LS



Vad skulle jag gjort utan dej??

image17

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0