1 dag kvar =D

Ja denna dagen har de verkligen varit fullt upp.. =)
Först vakna jag hemma i kode och så kom älskling och så åt vi frukost å sen bar de av för alla saker som vi va tvugna att göra innan resan. Vi åkte till nordea för att växla in alla mynt vi har sparat men de va vist jobbigare än jag trodde.. Sura kärringar borde inte få jobba på bank... inte någonstanns faktiskt.. Allt va så jobbigt när vi kom med pengarna men tillslut löste de sej!! sedan åkte vi in till gbg för att växla pengarna hämta ett pappaer på sjukhuset så johan fick åka me =) tur att han fick de ;) Sedan va de hem och plugga å sen kolla på fotboll. romelanda förlorade tyvärr men de va en bra match ändå.. å  nu har jag packat klart och äntligen skickat in tentan!!!! hur underbart som helst!! Nu e den klar!

Jag kan erkänna att jag börjar få lite resfeber... lite små nervös..
Jag har bestämt mig för vilka kläder jag ska åka i me! å mamma de blev dom beiga byxorna med mina bruna linnen och min nya vita tröja! så de blir nog bra!

Det är sagt att ja ska vara uppe hela natten för att kunna sova på planet men vet inte hur de kommer att gå.. ögonen går lixom i kors =P
Men som sagt IMON ÅKER VI!!!! BARA EN NATT KVAR!!!!!!!!!

Sov gott!
LS

Kommentera
emelie

gu va kul. jag ska åka till sthlm på onsdag, längtar såååå :D

skriven den: 2008-03-11 Kl: 00:33:50


URL: http://emelieisaksson.blogg.se
emma

Hej!
Hoppas du haft en bra måndag!

skriven den: 2008-03-11 Kl: 00:33:50


URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0