Mitt...

  • SOMMARLOV har börjat!!!! Helt underbar känsla! Nu kan jag släppa pluggandet ett tag och förhoppningsvis få lite mer tid till annat!! :) Va i skolan idag och hade examination! Det gick jättebra tycker jag verkligen! Helnöjd!! Bra jobbat tjejer!! Så nu ligger jag i sängen och njuter av att vara ledig! Hoppas jag börjar bli lite piggare nu oxå!! =) Blir förmodligen promenad idag oxå! Underbart att vara ute i detta vädret!
  • Kom hem nu gumman!! Fan saknar dej massor!! Kommer få en helt underbar sommar tillsammans med dej! Du är helt fantasiskt underbar! Du gör allt så bra!

                              ♥                         


Kommentera
Kim Von J

Gillar du Mode, Vadag, skvaller om kändisar och party bilder isf borde du läsa min blogg..

Kram Kim

skriven den: 2008-06-03 Kl: 13:24:20


URL: http://KimJ.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0