SOL =D

Idag har vart en helt okej dag måste jag säga! A ringde i morrse å frågade om jag kunde följa me henne å passa sötnosen medans hon va på vårdcentralen! Och de säger man ju inte nej till =) Gick och träffade S medans vi väntade och sedan blev de en tripp till apoteket! skulle se om de fanns nån salva till mina bränsår på benen jag berättade om igår.. Har verkligen gjort ont idag :S Kan inte vara när de me nått så de fick bli kjol utan leggings idag lite ovant =P
Sedan på kvällen eller ja eftermiddag kanske de va =P Aja ja senare i alla fall tog jag och E en promenix!! Alltid lika trevligt!! Å imon :D ska vi åka å sola å (bada) =P får väl se hur mkt bad de blir ;) Så jag har vart i affären nu ikväll me och köpt fika :D Vaniljgifflar och bragokex!! Hehe riktig strandfika!! Blir nog nån köttbullemaka me:P ska fjäska me mammsen!! =)  Gud va jag har längtat efter att sola å bada!!! Hoppas vädret blir som lovat bara!!

Nu ska jag se på allsång på skansen =)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0