MIN TORSDAG!

Min torsdag blev som den va planerad ändå! Men mamma å pappa stannade hemma. Lite tråkigt men huvudsaken e att man mår bra och blir frisk! Vi åkte i alla fall in till fästningen och kollade på allsången!! Ola va där å massa andra! Jättemysigt faktiskt! Sedan efter de så åkte vi in till fars hatt och va på trubaduraftonen! Blev väldigt förvånad faktiskt!! Det var massa i min ålder som va där! trodde de skulle vara mest 40+ Men så va de inte! Kanske ska dit på torsdag igen ? =P Har juh semester då! Det blev en sen kväll med tanke på att jag skulle jobba nästa dag men det va de värt! Hade jättemysigt!!

[Lite bilder från kvällen]
OLAJag å Sara <3
Du är underbar vännen!!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0