MARSTRAND!

I dag har de vart en slapp dag! Började me att jag sov så förbannat gott ;) Älskar verkligen min säng!!! Sedan ringde jag till Sara å sa grattis på namnsdagen=) å hon skulle iväg till sisjön å kolla affärer så självklart åkte jag me =P HIttade inget eller jag letade inte heller med tanke på at man e pank.. Halv kul men bra på ett konstigt sätt! Man slösar juh inte och sedan när lönen äntligen kommer kan man unna sej nått istället!! =D När vi ändå va på vägarna tog vi svängen om frölunda torg! När jag kom hem så stod maten på bordet! Kan man ha de bättre? Grillat å allt! Underbart gott! Sedan blev lilla Louise så mega rastlös så hon och mammsen gick till statiol och köpte godis:P Tur de för de hade jag å Sara som picknick senare på kvällen!! Vi åkte ut till Marstrand och skulle lyssna på rhapsody in rock!!!! Å vi hade hur mysigt som helst! Hade picknick och filt och allt me oss! Att de regna sket vi i :P [Kommer bilder!] Men som tur va så va de uppehåll undertiden vi satt på filten!! Sedan kolla vi på alla båtarna en sväng och sedan tog vi färjan hem igen! Supermysigt! Borde man göra oftare! Tack för en mysig dag gumman!!

Marstrand
Marstrand
Marstrand - Sara
Marstrand - Picknick:D
Marstrand
Marstrand - Gubbe på taket =P

Kommentera
Linda

ja, det låter ju helt underbart. :D

skriven den: 2008-07-20 Kl: 00:01:28


URL: http://lindamartinsson.blogg.se/
Ekström

Jag håller med Linda, det låter helt underbart! =) hehe

skriven den: 2008-07-20 Kl: 00:01:28


URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0