Fredag!

Gud va tött jag va när jag vaknade.. helt slut verligen men de va bara at ta sej i kragen och gå upp... Sista dagen på jobbet innan semestern =D Dagen gick rätt snabbt! Va rätt mkt att göra.. Tumma kylen och frysa in massa saker och sånt så de inte blir dåligt! Men nu är det gjort och semesterna har äntligen börjat!! Tre hela veckor =D På kvällen va planen att dra ut och fira semestern men jag va så himla tröttt så jag kunde inte fatta hur jag skulle orka. Men med lite vila efter jobbet och en pigg Sara som kom in så löste sej de =) Va bara att slänga sig in i duschen och börja göra sej i ordning! Å kvällen blev verkligen lyckad! Hade hur mysigt som helst med massa mysiga männsikor! Underbart!! Plus att de va inget som gick fel denna gången Sara =) haha helt otroligt! =P

[Tog tyvärr inte med mej kameran]

Idag vet jag inte vad som händer.. Ska kolla på IFK matchen men vi får se vart bara ;)
Nu ska jag slänga mej in i ducshen och duscha av mej krogen =P
Ha en underbar dag!!

Kommentera
Ekström

Du kan ju inte skippa kameran bara sådär ;) hehe

skriven den: 2008-07-12 Kl: 13:41:54


URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0