Det blev en dag på ....

Sol =).... STRANDEN =D Helt underbar dag idag måste jag säga! VA på aröd me Emma Soffi och Maggie!! Så underbart!! Låg å solade fram till två!!! Efter de åkte vi till stenungsund och kollade lite i affärerna!! Å gud va sugen jag blir på att köpa massa kläder!! Så på fredag smäller de!! Lönen kommer å allt!! =) För att återgå till min underbara dag på stranden så ska vi göra samma sak imon!! Fast då ska Sandra me oxå! Hoppas på en lika bra dag imon! Får nog akta näsan bara =P Blev lite röd idag ;)
Nu ska jag äta mina varma mackor och kolla vidare på tvn!!

[Kommer bilder imorgon! Kommer säkerligen ta flera imon]


Måste bara säga att jag e världens lyckligaste!!
Imon Torsdag: ska jag till stranden me girlsen=)
Fredag: Ska jag shoppa och ha poker kväll =) Och på en förfest innan!!
Lördag: Ska jag ut på havet i en vecka!!

Blev så lycklig idag när pappa ändrade sin semestervecka till den veckan jag oxå va ledig! Så nu blir de en vecka ute på havet med massa sol och bad hoppas jag!!!! =D Så lycklig!!!!!!!

Fick precis bilderna Soffi har tagit under dagen så ja lägger upp dom =)
Emma & Mina fötter =P
Emma löser korsord =D
Fixar solbrännan ;)
Kan man ha de bättre?
Soffi!!
Njuter av livet ;)
Fia!
=)

Kommentera
Ekström

Tack =) Mysigt ni verkar ha haft de på stranden ! haha

skriven den: 2008-07-23 Kl: 21:35:27


URL: http://emmoo.blogg.se/
http://sandriiisch.blogg.se

Sv: hehe j0, jag har ju inte skrivit så mycket om mig själv direkt, eller aa folk vet ju inte så mkt =)

skriven den: 2008-07-23 Kl: 21:35:27


URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0